70 τίτλοι στα περίπτερα!
Τις κινήσεις δημοσιογράφων στον... εκδοτικό χώρο, αναλύει, σε ρεπορτάζ της η Ναυτεμπορική. Καθώς το θέμα είναι γνωστό (προσπάθειες Χατζηνικο...
Το 2008 στην αγορά των ημερήσιων και εβδομαδιαίων φύλλων πανελλήνιας εμβέλειας κυκλοφορούν περισσότερα από 70 τίτλοι (ημερήσιοι, πρωινοί, Κυριακάτικοι και εβδομαδιαίοι), ενώ εάν προστεθούν σε αυτούς και οι τίτλοι του ειδικού Τύπου (οικονομικά φύλλα, ημερήσια και εβδομαδιαία), ο συνολικός αριθμός ξεπερνά τα 80.
Συνολικά, στα έντυπα αυτά η διαφημιστική δαπάνη το 2007 ξεπέρασε τα 443,02 εκατ. ευρώ (μαζί με τα αθλητικά φύλλα 499,73 εκατ. ευρώ), ενώ στο οκτάμηνο του τρέχοντος έτους ανήλθε στα 261,65 εκατ. ευρώ (μαζί με τα αθλητικά φύλλα 294,07 εκατ. ευρώ).
Επισημαίνεται, εξάλλου, ότι σε όλα τα προαναφερθέντα ποσά δεν υπολογίζεται η διαφημιστική δαπάνη στα ένθετα των εφημερίδων (που ξεπερνούν τα 110 σε αριθμό), η οποία το 2007 ήταν υψηλότερη από 272,82 εκατ. ευρώ και στο οκτάμηνο του 2008 από 196,82 εκατ. ευρώ.
Συνολικά, δηλαδή η διαφημιστική δαπάνη στην αγορά των εφημερίδων (φύλλα και ένθετα) ξεπέρασε τα 715,84 εκατ. ευρώ, ενώ σε επίπεδο οκταμήνου 2008 ανήλθε σε 458,47 εκατ., ποσά τα οποία επισημαίνεται ότι κυμαίνονται λίγο κάτω από τα νούμερα της τηλεόρασης.
Δημοσίευση σχολίου